fbpx

Viikon vinkit polkujuoksijalle – vko 10

Viimeinen kimmoisuus ja nopeus -teeman harjoitussetti tulee tässä! Varsinkin näinä poikkeusaikoina on erittäin tärkeää, että pidät itsestäsi huolta. Videomme tarjoavat sinulle vaihtelua ja iloa treeneihin. Metsässä sinulla on tilaa liikkua ja nauttia, samalla saat hyötyä!

Ensi viikolla tarjoamme videoita uudella teemalla, stay tuned!

Muista lämmitellä hyvin ennen harjoitusten alkua ja venytellä erityisesti takareidet ja pohkeet treenin jälkeen.

Liike 1: Tasajalkahypyt takaperin

Hyppää ylämäkeen jalat koukussa. 2 x 20 krt, 1 min kävely/hölkkä väliin.

Liike 2: Vuorikiipeilijä

Nojaa kiveen tai vastaavaan, kontrolloi keskivartalo. 2 x 20 krt, 1 min kävely/hölkkä väliin.

Liike 3: Ylämäkivedot

Lyhyet intervallivedot ylämäkeen. 10 x 20 m, kävely/hölkkä alas. Keskity pitämään katse ylöspäin, askeleet lyhyinä ja nopeina.

Tee vähän joka päivä ja voi hyvin!